När jag var liten, vilket jag tragiskt måste inse är rätt många år sedan, var det viktigt att man skulle vara duktig. Speciellt i skolan där skulle man vara helst bäst. Hela min uppfostran har gått ut på att man skall göra så gott man kan och helst lite till. Jag är vad man brukar […]
