Nu har jag läst Frida Boisens artikel gällande barnbehåar och för mig handlar det inte om det, det handlar om att låta barn få vara barn. Med detta menar jag inte att de inte skall lära sig få ta ansvar och lära sig bli vuxna det är två olika saker. Jag vet att när jag […]
