För några år sedan bestämde jag och kusin att vi skulle sluta köpa julklappar till varandra och göra nått annat istället. Vi har sedan dess en underbar tradition. Vi går och äter middag, bara vi två och sedan går vi på ”tjejfilm” på bio. Jag har ju en teori om biofilmer: När en kille skall […]
